Restauracja PAPU
Al. Niepodległości 132/136
02-554 Warszawa
Godziny otwarcia restauracji:
Poniedziałek - piątek 13:00 - 22:30
Sobota 12:00 - 22:30
Niedziela 12:00 - 21:00
Oprawę fotograficzną wykonał:
Daniel Miśko, www.danielmisko.pl
Wybierając się do restauracji, oczekujesz nie tylko istnej bomby smakowej na talerzu, ale także prawdziwie profesjonalnej, gościnnej obsługi oraz wyjątkowej atmosfery i klimatu. Dzisiaj chcielibyśmy podzielić się z Wami sekretami dobrej restauracji w Warszawie. Jednak zamiast tradycyjnych rad mówiących, co powinien robić każdy restaurator z prawdziwego zdarzenia, pokażemy Wam to, czego absolutnie nigdy robić nie powinien. Jesteście gotowi? Przygotujcie sobie kubek ciepłej herbaty, usiądźcie wygodnie i poznajcie błędy, jakich nie popełnia dobra restauracja w Warszawie.
To pierwsza i najważniejsza zasada, która nie tylko wpływa na komfort pracy kucharzy oraz obsługi, lecz także gwarantuje tak ważne bezpieczeństwo i zadowolenie gości lokalu. Czystość to absolutna podstawa w dobrej restauracji w Warszawie. Nie do przyjęcia są brudne sztućce, kurz piętrzący się na wystawkach z alkoholi, rzadko czyszczone toalety czy też nieregularnie sprzątana kuchnia.
Choć powód powstania tej zasady powinien być oczywisty, to z radością odrobinę rozwiniemy temat. Dlaczego dobra restauracja nigdy nie oszczędza na dobrym kucharzu? Bo to dzięki niemu jesteśmy w stanie zadowolić naszych gości i spełnić ich wszelkie gastronomiczne oczekiwania. Doświadczenie, wiedza, umiejętność łączenia składników czy doskonałe wyczucie smaków zagwarantują, że każda potrawa, która wyjdzie spod ręki prawdziwego mistrza, zapewni gościom bombę smaków, będącą prawdziwą ucztą dla ich podniebień.
Choć ta zasada nie dotyczy bezpośrednio samej restauracji, a jej obsługi, to jest ona niezwykle istotna. Odwiedzając lokal, bardzo często nie masz pojęcia, co znajduje się w poszczególnym serwowanym przez dobrą restaurację w Warszawie daniu. I właśnie w tym miejscu na pomoc powinna przyjść wykwalifikowana i znająca menu obsługa. Zdarzają się sytuacje, gdy goście mają alergię na dany składnik lub po prostu go nie lubią i chcieliby upewnić się, czy znajduje się on w interesującym ich daniu. Obsługa powinna znać odpowiedź na takie pytanie, ponieważ w przeciwnym wypadku może zrobić naprawdę mało profesjonalne wrażenie na gościach. Oczywiście zdarzają się sytuacje, gdy posiłek dopiero co został dodany do karty lub kelner kilka dni wcześniej rozpoczął pracę w lokalu, jednak są to przypadki sporadyczne, które są całkowicie zrozumiane. W takim wypadku kelner może poprosić o pomoc bardziej doświadczonego kolegę z obsługi.
Pomyłki zdarzają się w każdej pracy, w końcu błędy są rzeczą ludzką. Kelner podał Ci niewłaściwy napój? A może w daniu znalazła się cebula, o której pominięcie poprosiłeś? Dobra restauracja w Warszawie zadba o to, abyś jak najszybciej usłyszał szczere przeprosiny i niezwłocznie zrobi wszystko, aby naprawić popełniony błąd. Kto wie, może w ramach rekompensaty restaurator zaproponuje Ci jakiś rabat… Pamiętaj jednak, że jest to kwestia indywidualna, która zależna jest od powagi pomyłki i obowiązującej polityki firmy.
Już wiesz, czego nigdy nie powinna robić dobra restauracja w Warszawie. Oczywiście w PAPU każdego dnia przestrzegamy wyżej wymienionych zasad, aby zapewnić wszystkim naszym gościom obsługę i ucztę na jak najwyższym poziomie. Nie miałeś jeszcze okazji, aby osobiście się o tym przekonać? Najwyższa pora nas odwiedzić. W celu zagwarantowania sobie możliwości skosztowania naszych pysznych dań, zachęcamy do rezerwacji stolika w dogodnym dla Ciebie terminie. Zapraszamy!